V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní mohou naši zákazníci využít náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Zákazník zde dostane návod, jak postupovat krok po kroku v případě reklamace či vrácení zboží.

 

Standardní postup je následující:

  1. Vrácení zboží (do 14ti dní)
    Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:

    Gadgets House, s.r.o. – VRÁCENÍ
    Poděbradská 186/56
    Praha 9
    198 00

  2. Reklamace
    V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu zboží. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.